Thursday, April 7, 2011

Bismillahirrahmanirrahim..

tiba tiba rasa terpanggil utk kembali bergiat aktif (?) dlm berbelog ^^
(dulu pernah bergiat aktif ke?) hahah mengarut !

tp insyaAllah dgn bermulanya aktiviti masa lapang terbaru saya ini, dapatlah juga saya berkongsi ape2 jua :

1. maklumat/info,
2. isu terkini di tempat saya mahupun di malaysia,
3. luahan isi hati jantung perut ttg ape2 jua isu,
4. resepi2 masakan terbaru yg saya cubatry masak (sayasangatsukamasak! harap maklum ^^)
5. ape2 ajelah yg saya rase nk post

actually blog ni dah lama sangat dah saya xsentuh atas sebab2 tertentu. dr mase saya study dekat INTEC lagi kalau xsilap, tgk tarikh the previous post, 2009, huhu dah lama sangat dah tu. kini menyambung kembali.

Alhamdulillah~

oke saya rase setakat ini sahaja utk post pertama pada tahun ini. selamat malam !

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment