Wednesday, November 2, 2011

*sekali sekala jengah blog yg dah berkulat sbb lama tak update

hari ni dah masuk 3 November 2011.
genap 2 bulan di bumi asing setelah hampir 2 bulan beristirahat di tanah air, terasa lama juge, ini semua gara2 homesick memanjang ni -_-'

lama pulak saya tak update blog.
cane terlintas nak update? huhu sbb terpandang link sendiri dekat fb,
lantas, baru lah teringat ada blog rupanya saya.

selama takupdate blog ni mcm2 cite jadi kat saya sebenarnya.
malas nak cite semua satu2, nak pendekkan je.

1. saya dah masuk third year! huhuhu (taksabar nak habiskan lagi 3 tahun lebih!) fuhhhhh
2. habis cite. haha haha (takkelakarpun!)

malas saya cite. sbb tgh mood mengarut ni.
semua perasaan ada, sedih, gembira, takut, rindu, bercampur baur.
ada lahhh faktor yg buat saya jd mcm ni malam nih. huhu.
takpelah. janji saya bahagia.
life must go on.



*tgh layan music2 winter sonata yg best2. comel2.


ok setakat ni dulu buat masa ni :)
wassalam.




No comments:

Post a Comment